Підтримка |
|
|
Всего материалов в каталоге: 94 Показано материалів: 51-60 |
Страницы: « 1 2 ... 4 5 6 7 8 9 10 » |
Працюєте вчителем біології чи історії, географії чи фізики, хімії чи української мови, інформатики чи математики і витрачаєте багато часу на підготовку планів конспектів? Цей матеріал допоможе вам почати працювати ефективніше. |
Вивчення графічного редактора не обов'язково має зводитись до виконання вправ на кшталт: "Оберіть інструмент Олівець та намалюйте ним довільну фігуру". Значно цікавіше власними руками виготовити щось корисне...
|
Перглядаючи відео іноді ловиш себе на думці: цей кадр я хочу продемонструвати колегам, учням і т. д. Але як з відеофрагменту отримати окремий кадр? |
В сучасній школі вивчення інформатики може розпочинатись з 2 класу, з 5 класу, з 7 класу, з 9 класу. Посібники видавництва "Аспект" дозволяють реалізувати викладання інформатики у всіх згаданих варіантах. |
Творчий колектив видавництва «Аспект» продовжує розробку засобів для вивчення інформатики учнями 9 класів 12-річних шкіл за програмою, рекомендованою МОН України (автори: Завадський І.О., Потапова Ж.В., Дорошенко Ю.О.), у 2009-2010 навчальному році. Для документованого оцінювання знань та навичок учнів, отриманих при вивченні курсу інформатики створено робочий зошит «Інформатика. Перший рік. 9 клас» (Михальчук І.І., Пилипчук О.П. – Шепетівка: «Аспект», 2009). |
Багато користувачів-початківців, опануваши роботу з інструментами Олівець, Пензель та Гумка, навіть не здогадуються, що сучасні графічні редактори (такі як Adobe Photoshop, GIMP) дозволяють не лише використовувати форми пензлів з набору, але й створювати власні пензлі. На прикладі графічного редактора GIMP розглянемо, за допомогою цього "навчити" комп'ютер будувати штрихові лінії. |
Тема кодування інформації представлена в базовому курсі шкільної інформатики досить поверхово. О.О.Сосновцев (м.Валки, Харківська обл.) підготував детальний огляд базових понять цієї теми. |
Більшість програм з інформатики першою темою містять "Інформація та її властивості" або щось подібне. Матеріал, підготовлений О.О.Сосновцевим (м.Валки, Харківська обл.) детально описує базові поняття цієї теми та взаємозв'язки між ними. |
Закінчення опису технології "Евристичні дослідження ІКС-файлів на уроках інформатики", розробленої вчителем-методистом Жовтневського НВК Конотопського району Сумської області Анатолієм Бабіним. |
Продовження опису технології "Евристичні дослідження ІКС-файлів на уроках інформатики", запропонованої вчителем-методистом Жовтневського НВК Конотопського району Сумської області Анатолієм Бабіним. |
|
|
Статистика |
|
|