Пилипчук О.П., вчитель інформатики Гаврилівської ЗОШ Теофіпольського району Хмельницької області
План-конспект уроку - без проблем
Створення та використання шаблонів документів у Microsoft Office Word
"Працювати в середовищі текстового процесора" і "працювати ефективно" - це різні речі :) Розглянемо, як, створивши шаблон документа, можна скоротити час, необхідний вчителю на щоденне написання планів конспектів.
Отже, створимо шаблон
уроку засвоєння нових знань.
Запустіть Word і наберіть у ньому той текст, що є спільним для більшості планів-конспектів уроків засвоєння нових знань. Навіть, якщо якісь елементи використовуються не дуже часто, то все одно наберіть їх: чим більше часто вживаних деталей ви включите в шаблон, тим менше залишиться ручної роботи на потім. Цей документ може виглядати так:
Тепер залишилося зберегти набраний текст. Але у вікні збереження не забудьте вказати тип документу
"Шаблон документу (*.dot)". Після вибору цього типу поточною стане папака, в якій зберігаються інші доступні шаблони:
Придумайте гарну назву файлу, оскільки вдалий шаблон доведеться використовувати часто. У нашому випадку непоганою назвою буде
Урок засвоєння нових знань. Після натискання кнопки
Зберегти вікно закриється і... практично нічого не зміниться!
Але, закрийте документ і спробуйте створити новий за допомогою команди меню
Файл/Створити.... У області завдань
Створення документу, в секції
Шаблони, клацніть
На моєму комп'ютері...:
З'явиться діалогове вікно
Шаблони, на вкладаках якого слід відшукати і клацнути назву свого шаблону (1), уточнити, що ви збираєтеся створити
документ, а не
шаблон (2):
Буде створено новий документ на основі саме вашого шаблону. Він міститиме увесь текст шаблону. Вчителеві залишиться тільки творчо працювати над наповненням плану конспекту матеріалом уроку.
Интернет реклама