П'ятниця, 29.05.2020
Творча лабораторія
Меню сайту
Категорії каталога
Програмування [30]
Графіка [18]
Векторна, растрова, 3D і т.д.
Офісні технології [3]
Все, що стосується використання популярних офісних програм
Шкільна інформатика [28]
Методика викладання, навчальні посібники, розробки...
Основи інформатики [4]
Теоретичні основи інформатики
Ігротека [8]
Інтернет [2]
Мультимедіа [1]
Підтримка
Ви можете підтримати цей проект:

WMR164778923006
WMZ277001591405

Система Orphus
Главная » Статті

Всего материалов в каталоге: 101
Показано материалів: 1-10
Страницы: 1 2 3 ... 10 11 »

На прикладі олімпіадної задачі з програмування розглянуто елементи об'єктноорієнтованого програмування мовою C#.

C# | Просмотров: 610 | Author: teachlab | Добавил: teachlab | Дата: 19.02.2020 | Комментарии (0)

На прикладі олімпіадної задачі з програмування розглянуто елементи об'єктноорієнтованого програмування мовою Python 3.

Python | Просмотров: 1019 | Author: teachlab | Добавил: teachlab | Дата: 09.02.2020 | Комментарии (0)

На прикладі олімпіадної задачі з програмування розглянуто елементи об'єктноорієнтованого програмування мовою Паскаль (Free Pascal, Lazarus).

Паскаль | Просмотров: 750 | Author: teachlab | Добавил: teachlab | Дата: 06.02.2020 | Комментарии (0)

Системне сховище програм містить інтегроване середовище розробки Lazarus версії 1.6. Але при бажанні можна встановити найсвіжішу версію Lazarus, над якою ще працюють розробники.

Середовища програмування | Просмотров: 1157 | Добавил: teachlab | Дата: 01.01.2018 | Комментарии (0)

Коротка інструкція щодо встановлення в операційній системі Linux Mint 18.3 64 bit (без використання терміналу) нової версії відеоредактора OpenShot.

 

 

Робота з відео | Просмотров: 877 | Author: Олександр Пилипчук | Добавил: teachlab | Дата: 18.12.2017 | Комментарии (0)


Усе у світі взаємопов’язане: спеціалісти на усіх континентах працюють разом на межі різних наук. Часто те чи інше відкриття стає результатом пошуку одразу в кількох наукових галузях. А от у школі ми штучно розділяємо
навчальні дисципліни і рідко розкриваємо дітям міжпредметні зв’язки. Тому в них формується неповна картина навколишнього світу.
Інформація | Просмотров: 1950 | Добавил: uvenal | Дата: 17.09.2015 | Комментарии (0)

Поняття «алгоритм» є одним з основних в інформатиці. Алгоритмічна змістова лінія починається у початковій школі з ознайомлення з алгоритмами та виконавцями і продовжується в основній та старшій, трансформуючись в опанування основ програмування. Про те, як вводять це поняття у 2-му класі автори кожного з підручників, ішлося у журналі «УПШ», 2013, № 5.

Інформація | Просмотров: 1818 | Добавил: uvenal | Дата: 20.05.2015 | Комментарии (0)

«... всі складники нормативної бази змісту освіти (стандарти, навчальні плани і програми) потребують перегляду, оскільки хибують на надмірний обсяг навчального матеріалу, переобтяжені другорядним або таким, що не відповідає віковим пізнавальним можливостям учнів.»

Див. «У змісті шкільної освіти мають відбутися зміни», Василь Кремінь, Дзеркало тижня, №9, 13.03.15
 
Описана авторська концепція комплекту «Інформатика. Базовий курс. 7 клас» у складі підручника та робочого зошита (автори Пилипчук О.П., Ріпко Н.А., Шестопалов Є.А.)
Навчальні посібники | Просмотров: 2044 | Добавил: teachlab | Дата: 12.04.2015 | Комментарии (0)


Коментарі до завдань ДПА з інформатики для 9 класу зі "Збірника завдань для державної підсумкової атестації з інформатики" (Київ, Центр навчально-методичної літератури, 2013) авторів Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, М.О. Войцеховський, Т.Г. Проценко.

1 частина
2 частина

ДПА | Просмотров: 3459 | Добавил: teachlab | Дата: 21.06.2013 | Комментарии (0)

Коментарі до завдань ДПА з інформатики для 9 класу зі "Збірника завдань для державної підсумкової атестації з інформатики" (Київ, Центр навчально-методичної літератури, 2013) авторів Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, М.О. Войцеховський, Т.Г. Проценко.

1 частина
ДПА | Просмотров: 5663 | Добавил: teachlab | Дата: 21.06.2013 | Комментарии (0)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Статистика
Copyright Пилипчук О.П. © 2020