Категории каталога |
Blender
[9]
Безплатна програма для тривимірного моделювання та анімації
|
GIMP
[5]
Використання графічного редактора GIMP
|
Inkscape
[3]
Використання графічного редактора Inkscape
|
Відео
[1]
|
|
|
В разделе материалов: 18 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 » |
Покроковий опис розробки у середовищі програми Blender (версії 2.5 або вище) тривимірного відеофрагменту, в якому з окремих частин складається ціле зображення. |
Спілкуючись з колегами неодноразово доводилось чути щось на кшталт:
"Не
займатимусь з учнями тривимірною графікою, бо комп'ютери у школі
слабуваті". Оскільки в більшості випадків ці твердження були чисто
інтуїтивними, а не ґрунтувались на досвіді співрозмовника, я вирішив
провести експеримент "на собі". |
Комп'ютерна графіка давно відірвалась від площини і набула об'єму. Без тривимірного комп'ютерного моделювання важко уявити процес розорбки сучасного відеоматеріалу: від рекламного ролика до повнометражного фільму.
Сучасні програми для роботи з 3D-графікою мають багато зручних засобів, проте, якщо їх не вистачає, для отримання особливих ефектів користувач може звернутися до програмування... |
Напередодні Нового року хочеться снігу, а за вікном відлига... І,
оскільки природою керувати поки що складно, спробуємо самостійно
створити навколо себе зимовий настрій. Один з прийомів побудови
зображення сніжинки вже опублікований на цьому сайті. Але тема має продовження. Скористаємось чудовим інструментом Мозаїка з клонів ( Tile Clones) графічного редактора Inkscape. |
Вивчення графічного редактора не обов'язково має зводитись до виконання вправ на кшталт: "Оберіть інструмент Олівець та намалюйте ним довільну фігуру". Значно цікавіше власними руками виготовити щось корисне...
|
Перглядаючи відео іноді ловиш себе на думці: цей кадр я хочу продемонструвати колегам, учням і т. д. Але як з відеофрагменту отримати окремий кадр? |
Багато користувачів-початківців, опануваши роботу з інструментами Олівець, Пензель та Гумка, навіть не здогадуються, що сучасні графічні редактори (такі як Adobe Photoshop, GIMP) дозволяють не лише використовувати форми пензлів з набору, але й створювати власні пензлі. На прикладі графічного редактора GIMP розглянемо, за допомогою цього "навчити" комп'ютер будувати штрихові лінії. |
Приклад використання операцій над контурами у векторному графічному редакторі Inkscape. |
25 корисних, але не очевидних, прийомів роботи з BlenderАвтор Andrew Price (читати оригінал статті) Переклад Пилипчука О.П. |
|
|
Статистика |
|
|