Субота, 28.11.2020
Творча лабораторія
Меню сайта
Категории каталога
MS Visual C++ 2005 Express Edition [3]
Середовища програмування [8]
Особливості встановлення та використання різних середовищ програмування
MS Visual Basic 6 [1]
Microsoft Visual Basic
C# [8]
Програмування мовою C#
C++ [3]
Паскаль [5]
ЛОГО [1]
Олімпіадне програмування [0]
Python [1]
Главная » Статьи » Програмування

В разделе материалов: 30
Показано материалов: 1-10
Страницы: 1 2 3 »

На прикладі олімпіадної задачі з програмування розглянуто елементи об'єктноорієнтованого програмування мовою C#.

C# | Просмотров: 895 | Author: teachlab | Добавил: teachlab | Дата: 19.02.2020 | Комментарии (0)

На прикладі олімпіадної задачі з програмування розглянуто елементи об'єктноорієнтованого програмування мовою Python 3.

Python | Просмотров: 1457 | Author: teachlab | Добавил: teachlab | Дата: 09.02.2020 | Комментарии (0)

На прикладі олімпіадної задачі з програмування розглянуто елементи об'єктноорієнтованого програмування мовою Паскаль (Free Pascal, Lazarus).

Паскаль | Просмотров: 988 | Author: teachlab | Добавил: teachlab | Дата: 06.02.2020 | Комментарии (0)

Системне сховище програм містить інтегроване середовище розробки Lazarus версії 1.6. Але при бажанні можна встановити найсвіжішу версію Lazarus, над якою ще працюють розробники.

Середовища програмування | Просмотров: 1272 | Добавил: teachlab | Дата: 01.01.2018 | Комментарии (0)

Пропонований проект демонструє, що навіть початківець з мінімальними навичками програмування у сучасних візуальних середовищах може розробляти досить ефектні програми. Для реалізації потрібно вміти:

  • встановлювати на форму і змінювати деякі властивості (розміри, розміщення, підпис Text) форми, кнопок, текстових полів і написів;
  • використовувати оператор присвоєння;
  • записувати математичні вирази.

Після виконання проекту можна:

  • навчитись створювати проекти, що включають декілька вікон;
  • зрозуміти різницю між звичайним і модальним режимами відкривання вікна;
  • навчитись  забезпечувати при виконанні програми відкривання вікон в різних режимах;
  • при виконанні додаткового завдання 5 можна ознайомитися з засобами обробки виняткових ситуацій.
C# | Просмотров: 4018 | Добавил: teachlab | Дата: 02.01.2013 | Комментарии (0)

 Завдання. Розробити програму, при виконанні якої, після натискання кнопки, демонструється мультик.  
C# | Просмотров: 3794 | Добавил: teachlab | Дата: 11.04.2012 | Комментарии (0)

Закінчення статті про те, як налагоджувати програми в середовищі wxDev-C++.
Середовища програмування | Просмотров: 6912 | Author: teachlab | Добавил: teachlab | Дата: 03.08.2011 | Комментарии (0)

Всі розробники програм помиляються, але деякі помилки важче відшукати, ніж інші. Помилки періоду компіляції виявити найлегше, оскільки wxDev-C++ виводить список таких помилок (включно з номерами рядків та порадами щодо виправлення) у вікні Compiler Output (Виведення компілятора). Помилки періоду виконання (або англійською "bugs") більш підступні, бо розробник не має можливості дізнатися, в якому рядку коду криється причина нескінченного циклу, або помилки доступу (" Access Violation"), або помилки сегментації ("Segmentation Fault"), або "синього екрану смерті" ("Blue Screen of Death"). Налагоджувач (англ. debugger - "дебагер") покликаний допомогти розробникам досліджувати пограми під час їх виконання.
Середовища програмування | Просмотров: 3279 | Author: teachlab | Добавил: teachlab | Дата: 03.08.2011 | Комментарии (0)

Описана розробка візуального проекту для гри "Хрестики-нулики".  Це - ще один матеріал з посібника "Microsoft Visual Studio C# у проектах", що був представлений на всеукраїнський конкурс "Вчитель новатор".
C# | Просмотров: 2782 | Добавил: teachlab | Дата: 05.05.2011 | Комментарии (0)

Приклад побудови фрактального малюнка засобами мови Паскаль в середовищі АЛГО.
Паскаль | Просмотров: 2594 | Добавил: teachlab | Дата: 21.06.2010 | Комментарии (0)

1-10 11-20 21-30
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика
Copyright MyCorp © 2020