|
В разделе материалов: 28 Показано материалов: 11-20 |
Страницы: « 1 2 3 » |
Пропедевтичний курс «Комп’ютерленд. Інформатика. Початковий
курс. 2-4 класи», орієнтований на вивчення в 2-4 класах
загальноосвітньої школи.
Курс розрахований на 102 години протягом 3 років по 1 годині в тиждень.
|
Сучасна педагогічна технологія вимагає від вчителя вміння ефективно
користуватися світовими інформаційними ресурсами. Поряд з тим нових
підходів вимагає і справа оприлюднення власних напрацювань. «Паперовий
період» популяризації досвіду вчителя завершується, і причиною тому –
поява сучасних телекомунікаційних засобів і, зокрема, всесвітньої
комп’ютерної мережі Інтернет.
Ще кілька років тому для виготовлення і подальшої підтримки власного
сайту потрібно було мати спеціальні знання. Проте зараз в Інтернеті
бурхливо розвиваються так звані соціальні сервіси. Один з них – це
можливість отримати безплатний хостинг для власного сайту, на якому
користувачеві надають не лише дисковий простір на сервері для власних
файлів, але й можливість вибрати один з сотень готових шаблонів
оформлення свого майбутнього сайту. |
У дисципліні «Інформатика», як у жодній іншій, простежується дисбаланс між навчальними потребами, які висуває життя та навчальними планами, пропонованими МОН. У новій 11-річній школі інформатиці відведено всього по 1 годині на тиждень протягом 3 років – з 9 по 11 клас. Це і дуже мало, і дуже пізно.
До цього часу вчителі та школи розробляли і впроваджували різноманітні траєкторії вивчення інформатики, на свій страх і ризик виділяючи, кому скільки вдавалося, додатковий час для учнів початкової, основної та старшої школи... |
Група вчителів з різних регіонів України у співпраці із видавництвом «Аспект» розробили технологію навчання інформатики у загальноосвітній школі |
Видавництво
"Аспект", базуючись на своїх виданнях, перевірених багаторічним
використанням у навчальних закладах України, випускає у світ засоби
навчання інформатики у 10 класі. |
При вивченні теми "Рядкові величини” розділу "Основи алгоритмізації”
поряд з завданнями репродуктивного характеру різної складності можна
застосовувати вправи з логічним навантаженням. Вони відрізняються тим,
що крім власне побудови алгоритму або написання програми потребують
додаткових інтелектуальних зусиль: учень має проаналізувати структуру
об’єктів, про які йдеться в умові, помітити певні закономірності, іноді
провести узагальнення і лише після цього стає можливим написання
програми. |
Дана розробка являє собою урок-узагальнення знань з даної теми і побудована у вигляді уроку-гри. Потребує попередньої підготовки учнів, але конкурси не пов'язані між собою, тому легко можна скорегувати процес роботи. Розробка містить інтерактивні методи навчання (робота в групах, бліц-диспут), що урізноманітнює процес закріплення знань. Урок розроблено автором з використанням матеріалів з вказаного джерела. |
|
|
Статистика |
|
|