Понеділок, 05.12.2022
Творча лабораторія
Меню сайта
Категории каталога
Навчальні посібники [7]
Навчальні посібники для загальноосвітньої школи
Задачник [2]
Педагогічні технології [11]
Міжпредметні зв'язки [1]
Інформатика для вчителів інших предметів
Програми [3]
Програми навчальних курсів
Експертні системи [1]
ДПА [3]
Главная » Статьи » Шкільна інформатика

В разделе материалов: 28
Показано материалов: 11-20
Страницы: « 1 2 3 »

Пропедевтичний курс «Комп’ютерленд. Інформатика. Початковий курс. 2-4 класи», орієнтований на вивчення в 2-4 класах загальноосвітньої школи.
Курс розрахований на 102 години протягом 3 років по 1 годині в тиждень.

Програми | Просмотров: 5770 | Добавил: teachlab | Дата: 10.02.2011 | Комментарии (0)

Сучасна педагогічна технологія вимагає від вчителя вміння ефективно користуватися світовими інформаційними ресурсами. Поряд з тим нових підходів вимагає і справа оприлюднення власних напрацювань. «Паперовий період» популяризації досвіду вчителя завершується, і причиною тому – поява сучасних телекомунікаційних засобів і, зокрема, всесвітньої комп’ютерної мережі Інтернет.

Ще кілька років тому для виготовлення і подальшої підтримки власного сайту потрібно було мати спеціальні знання. Проте зараз в Інтернеті бурхливо розвиваються так звані соціальні сервіси. Один з них – це можливість отримати безплатний хостинг для власного сайту, на якому користувачеві надають не лише дисковий простір на сервері для власних файлів, але й можливість вибрати один з сотень готових шаблонів оформлення свого майбутнього сайту.

Педагогічні технології | Просмотров: 6330 | Добавил: teachlab | Дата: 30.09.2010 | Комментарии (0)

У дисципліні «Інформатика», як у жодній іншій, простежується дисбаланс між навчальними потребами, які висуває життя та навчальними планами, пропонованими МОН. У новій 11-річній школі інформатиці відведено всього по 1 годині на тиждень протягом 3 років – з 9 по 11 клас. Це і дуже мало, і дуже пізно.

До цього часу вчителі та школи розробляли і впроваджували різноманітні траєкторії вивчення інформатики, на свій страх і ризик виділяючи, кому скільки вдавалося, додатковий час для учнів початкової, основної та старшої школи...

Навчальні посібники | Просмотров: 5352 | Добавил: teachlab | Дата: 28.09.2010 | Комментарии (0)

Зразок плану-конспекту останнього уроку теми для реалізації описаної технології.
Педагогічні технології | Просмотров: 9385 | Добавил: teachlab | Дата: 23.07.2010 | Комментарии (0)

Зразок плану-конспекту другого та наступних уроків теми для реалізації описаної технології.
Педагогічні технології | Просмотров: 8536 | Добавил: teachlab | Дата: 23.07.2010 | Комментарии (0)

Зразок плану-конспекту першого уроку теми для реалізації описаної технології.
Педагогічні технології | Просмотров: 9927 | Добавил: teachlab | Дата: 23.07.2010 | Комментарии (0)

Група вчителів з різних регіонів України у співпраці із видавництвом «Аспект» розробили технологію навчання інформатики у загальноосвітній школі
Педагогічні технології | Просмотров: 5223 | Добавил: teachlab | Дата: 23.07.2010 | Комментарии (0)

Видавництво "Аспект", базуючись на своїх виданнях, перевірених багаторічним використанням у навчальних закладах України, випускає у світ засоби навчання інформатики у 10 класі.
Навчальні посібники | Просмотров: 11316 | Добавил: teachlab | Дата: 21.05.2010 | Комментарии (0)

При вивченні теми "Рядкові величини” розділу "Основи алгоритмізації” поряд з завданнями репродуктивного характеру різної складності можна застосовувати вправи з логічним навантаженням. Вони відрізняються тим, що крім власне побудови алгоритму або написання програми потребують додаткових інтелектуальних зусиль: учень має проаналізувати структуру об’єктів, про які йдеться в умові, помітити певні закономірності, іноді провести узагальнення і лише після цього стає можливим написання програми.
Задачник | Просмотров: 5710 | Добавил: teachlab | Дата: 19.12.2009 | Комментарии (0)

Дана розробка являє собою урок-узагальнення знань з даної теми і побудована у вигляді уроку-гри. 
Потребує попередньої підготовки учнів, але конкурси не пов'язані між собою, тому легко можна скорегувати процес роботи. 
Розробка містить інтерактивні методи навчання (робота в групах, бліц-диспут), що урізноманітнює процес закріплення знань. 
Урок розроблено автором з використанням матеріалів з вказаного джерела.
Педагогічні технології | Просмотров: 7648 | Author: lena | Добавил: lena | Дата: 29.09.2009 | Комментарии (0)

1-10 11-20 21-28
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика
Copyright MyCorp © 2022