|
В категорії материалів: 5 Показано материалів: 1-5 |
|
Сортировать по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарях ·
Переглядах
На прикладі олімпіадної задачі з програмування розглянуто елементи об'єктноорієнтованого програмування мовою Паскаль (Free Pascal, Lazarus). |
Приклад побудови фрактального малюнка засобами мови Паскаль в середовищі АЛГО. |
Навіть "дитяча" математична задача може підштовхнути до розробки комп'ютерної програми... |
Отримана у попередньому матеріалі прогрмама для гри "Хрестики-нулики" особливим інтелектом не вирізнялась :( Треба її трохи навчити уму-розуму :)
|
Продовжуємо формувати комп'ютерну ігротеку своїми руками. Хрестики-нулики - класика, і комп'ютер може стати партнером у цій простій грі. |
|
|
Підтримка |
|
Статистика |
|
|