|
В категорії материалів: 8 Показано материалів: 1-8 |
|
Сортировать по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарях ·
Переглядах
На прикладі олімпіадної задачі з програмування розглянуто елементи об'єктноорієнтованого програмування мовою C#. |
Пропонований проект демонструє, що навіть початківець з мінімальними навичками програмування у сучасних візуальних середовищах може розробляти досить ефектні програми. Для реалізації потрібно вміти:
- встановлювати на форму і змінювати деякі властивості (розміри, розміщення, підпис Text) форми, кнопок, текстових полів і написів;
- використовувати оператор присвоєння;
- записувати математичні вирази.
Після виконання проекту можна:
- навчитись створювати проекти, що включають декілька вікон;
- зрозуміти різницю між звичайним і модальним режимами відкривання вікна;
- навчитись забезпечувати при виконанні програми відкривання вікон в різних режимах;
- при виконанні додаткового завдання 5 можна ознайомитися з засобами обробки виняткових ситуацій.
|
Завдання. Розробити програму, при виконанні якої, після натискання
кнопки, демонструється мультик.
|
Описана розробка візуального проекту для гри "Хрестики-нулики". Це - ще один матеріал з посібника "Microsoft Visual Studio C# у проектах", що був представлений на всеукраїнський конкурс "Вчитель новатор". |
Другий матеріал з посібника "Microsoft Visual Studio C# у проектах", що був представлений на всеукраїнський конкурс "Вчитель новатор".
|
Невеликий проект, в якому використовується проста обробка рядків у програмах мовою С#. |
Переход к объектно-ориентированному программированию для тех, кто воспитан на процедурном стиле, оказывается довольно непростым. Этот материал поможет сделать первые шаги в ООП. |
Перехід до об'єктноорієнтованого програмування для тих, хто вихований на процедурному стилі, виявляється досить непростим. Цей матеріал допоможе зробити перший крок у ООП. |
|
|
Підтримка |
|
Статистика |
|
|