|
В разделе материалов: 30 Показано материалов: 1-10 |
Страницы: 1 2 3 » |
На прикладі олімпіадної задачі з програмування розглянуто елементи об'єктноорієнтованого програмування мовою C#. |
На прикладі олімпіадної задачі з програмування розглянуто елементи об'єктноорієнтованого програмування мовою Python 3. |
На прикладі олімпіадної задачі з програмування розглянуто елементи об'єктноорієнтованого програмування мовою Паскаль (Free Pascal, Lazarus). |
Системне сховище програм містить інтегроване середовище розробки Lazarus версії 1.6. Але при бажанні можна встановити найсвіжішу версію Lazarus, над якою ще працюють розробники. |
Пропонований проект демонструє, що навіть початківець з мінімальними навичками програмування у сучасних візуальних середовищах може розробляти досить ефектні програми. Для реалізації потрібно вміти:
- встановлювати на форму і змінювати деякі властивості (розміри, розміщення, підпис Text) форми, кнопок, текстових полів і написів;
- використовувати оператор присвоєння;
- записувати математичні вирази.
Після виконання проекту можна:
- навчитись створювати проекти, що включають декілька вікон;
- зрозуміти різницю між звичайним і модальним режимами відкривання вікна;
- навчитись забезпечувати при виконанні програми відкривання вікон в різних режимах;
- при виконанні додаткового завдання 5 можна ознайомитися з засобами обробки виняткових ситуацій.
|
Завдання. Розробити програму, при виконанні якої, після натискання
кнопки, демонструється мультик.
|
Закінчення статті про те, як налагоджувати програми в середовищі wxDev-C++. |
Всі розробники програм помиляються, але деякі помилки важче відшукати, ніж інші. Помилки періоду компіляції виявити найлегше, оскільки wxDev-C++ виводить список таких помилок (включно з номерами рядків та порадами щодо виправлення) у вікні Compiler Output (Виведення компілятора). Помилки періоду виконання (або англійською "bugs") більш підступні, бо розробник не має можливості дізнатися, в якому рядку коду криється причина нескінченного циклу, або помилки доступу (" Access Violation"), або помилки сегментації ("Segmentation Fault"), або "синього екрану смерті" ("Blue Screen of Death"). Налагоджувач (англ. debugger - "дебагер") покликаний допомогти розробникам досліджувати пограми під час їх виконання. |
Описана розробка візуального проекту для гри "Хрестики-нулики". Це - ще один матеріал з посібника "Microsoft Visual Studio C# у проектах", що був представлений на всеукраїнський конкурс "Вчитель новатор". |
Приклад побудови фрактального малюнка засобами мови Паскаль в середовищі АЛГО. |
|
|
Статистика |
|
|