|
В разделе материалов: 30 Показано материалов: 21-30 |
Страницы: « 1 2 3 |
Продовжуємо формувати комп'ютерну ігротеку своїми руками. Хрестики-нулики - класика, і комп'ютер може стати партнером у цій простій грі. |
Програмування ігор та головоломок - справа цікава й захоплююча. У цьому матеріалі - продовження теми про головоломку судоку. На цей раз - процедурноорієнтований варіант її розв'язку. |
Об'єктноорієнтоване програмування мовою C++. Популярна головоломка "Судоку", незважаючи на простий вигляд, дарує своїм фанатам багато годин інтелектуальної праці... |
Переход к объектно-ориентированному программированию для тех, кто воспитан на процедурном стиле, оказывается довольно непростым. Этот материал поможет сделать первые шаги в ООП. |
Перехід до об'єктноорієнтованого програмування для тих, хто вихований на процедурному стилі, виявляється досить непростим. Цей матеріал допоможе зробити перший крок у ООП. |
Пропонований проект демонструє, що навіть початківець з мінімальними навичками програмування у сучасних візуальних середовищах може розробляти досить ефектні програми.
|
Перші програми не обов'язково мають бути з категорії "а чи не вийде 4, якщо до двох додати два?". Початківець може зробити простий тренажер користування мишею. Такий проект допускає подальший розвиток (з переходом на комерційну основу, якщо розробник має підприємницькі амбіції :). |
Деякі проблеми, почувши про які професіонал поблажливо посміхнеться, для початківця є зовсім не очевидними... Як відкрити іншу форму, клацнувши на кнопці? Саме про це йдеться у даному матеріалі. |
Простий приклад програми з графічним інтерфейсом та обробкою виняткової ситуації (введення некоректних даних).
|
Коротка інструкція щодо інсталювання середовища програмування Dev-C++, яке, зокрема, використовувалось на всеукраїнській олімпіаді з інформатики. Особливістю середовища є наявність українського перекладу інтерфейсу, що спрощує його використання учнями. |
|
|
Статистика |
|
|