Вівторок, 23.04.2024
Творча лабораторія

Навчальні посібники та робочі зошити з інформатики - якісно і дешево


Меню сайту
Реклама
Категорії каталогу
Blender [9]
Безплатна програма для тривимірного моделювання та анімації
GIMP [5]
Використання графічного редактора GIMP
Inkscape [3]
Використання графічного редактора Inkscape
Відео [1]
Головна » Статті » Графіка » Blender

Актуатор State (Blender)

Нові статті

[19.02.2020] [C#]
Задача про розрізання квадрата (ООП, C#)
[09.02.2020] [Python]
Задача про розрізання квадрата (ООП, Python)
[06.02.2020] [Паскаль]
Задача про розрізання квадрата (ООП, Free Pascal)

Актуатор State (Blender)


Читати оригінал by hydra_skillz
Переклав Пилипчук О.П.

Експериментуючи з Blender'ом, я зрозумів, як користуватися актуатором State: це дійсно потужна річ! Я вирішив написати про це, щоб ви теж змогли використати це в своїх іграх. Не детальний опис для початківців: я не буду описувати гарячі клавіші і т.п.

Ми (точніше ви) збираємось зробити так, щоб куб, коли натиснути shift, переходив у режим бігу і повертався до повільного руху при повторному натисканні shift.

Спочатку додайте куб (або використайте наявний) і площину (збільшіть до 10-20 одиниць). Для кращої видимості, змініть колір площини. Виділіть камеру (або, за потреби, додайте її), розмістіть її над кубом і зробіть її нащадком куба. Виділіть куб і додайте три клавіатурних сенсори для клавіш w, s та shift. Щоб потім краще орієнтуватись, назвіть їх “w key”, “s key” та “shift” (можете їх відразу згорнути). Додайте три контролери (типу 'and'), два актуатори Motion (назвіть їх "fwrd walk" (йти вперед) та "back walk" (йти назад)) і актуатор State (назвіть його "running" (бігти)). З'єднайте їх, як показано на малюнку:



Налаштуйте актуатори fwrd та back walk: Loc 0.1 для руху вперед та -0.08 для протилежного напряму. Ви можете використати однакові значення для актуаторів Motion щоб отримати однакову швидкість руху в обох напрямках. Я зробив різні швидкості для реалізму. Тепер щодо актуатора running. На перший погляд, він нагадує кнопки перемикання шарів (сподіваюсь, ви про них знаєте). Ці шари відповідають шарам над нашими контролерами. Встановіть актуатор running на другий шар (переконайтесь, що на ньому вказано 'Cpy'). Тепер кнопками шарів, що над контролерами, виберіть другий шар. Ви побачите, що всі зв'язки зникли. Додайте ще три актуатори: “walking” - актуатор State з вибраним першим шаром; "fwrd run" та "back run" - актуатори Motion (я вказав швидкості 0.3 та -0.25). Зробіть зв'язки, як показано на малюнку:



Перейдіть до вигляду з камери і випробуйте. Сподіваюсь, вам сподобається цей метод і буде корисним, як і мені. Далі пропоную вправу.

Спробуйте додати режим руху пригнувшись. Потрібно буде створити третій логічний шар, клавіатурний сенсор, актуатор State та один або два актуатори Motion. Після того, як налаштуєте рух, додайте до камери криву ipo щоб перемістити її донизу і додайте її до всього, щоб отримати рух пригнувшись. Можливо, доведеться використати сенсор Property (властивість) та та актуатори для керування актуатором ipo камери (при вмиканні і вимиканні руху пригнувшись).

Интернет реклама
Категорія: Blender | Додав: teachlab (04.06.2009)
Переглядів: 2399 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Підтримка

Система Orphus

Маєте свій сайт?
Заробіть на ньому грошей!


Не маєте власного сайту?
Заробіть на обміні файлами!
Статистика
Copyright Пилипчук О.П. © 2024
div id=