П'ятниця, 26.04.2024
Творча лабораторія

Навчальні посібники та робочі зошити з інформатики - якісно і дешево


Меню сайту
Реклама
Категорії каталогу
Blender [9]
Безплатна програма для тривимірного моделювання та анімації
GIMP [5]
Використання графічного редактора GIMP
Inkscape [3]
Використання графічного редактора Inkscape
Відео [1]
Головна » Статті » Графіка » Blender

Моделюємо капелюха (Blender)

Нові статті

[19.02.2020] [C#]
Задача про розрізання квадрата (ООП, C#)
[09.02.2020] [Python]
Задача про розрізання квадрата (ООП, Python)
[06.02.2020] [Паскаль]
Задача про розрізання квадрата (ООП, Free Pascal)

Моделюємо капелюха у Blender'і

Пилипчук О.П., вчитель інформатики Гаврилівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Теофіпольського району Хмельницької області

Моделюємо капелюха

3D моделювання у Blender'i

Експериментуючи з Blender'ом я знайшов спосіб швидко моделювати головні убори досить складної форми.

1. Додайте до сцени піраміду (конус):



задавши 8 вершин в основі:



Клацнувши ОК отримуємо результат. Перейдіть до режиму редагування (TAB):



2. Встановивши вказівник у вікно з зображенням, увімкніть вигляд спереду (NUM1):



3. Активуйте інструмент Ніж (К) і оберіть режим "розріз по середніх точках" (Knife (Midpoints)):



Утримуючи натиснутою ЛКМ, проведіть вказівником миші, ніби закреслюючи бічні ребра піраміди - з'явиться рожева лінія. А після натискання Enter всі закреслені ребра будуть поділені навпіл кільцем вершин:



4. Увімкніть вигляд знизу (Ctrl+NUM7), виділіть центральну вершину основи піраміди і видлаліть її (Delete), обравши у списку, що з'явиться, Vertices (вершини). Знову перейдіть до вигляду спереду (NUM1).

5. Виділіть отримані розрізом середні точки ребер і перемістіть їх донизу. Це найзручніше зробити, перетягуючи стрілку відповідної координатної осі (на малюнку - синьої осі Z):



6. Знайдіть серед кнопкових панелей ту, що мазивається Modifiers (модифікатори).



Клацніть кнопку "Додати модифікатор" (Add Modifier) і оберіть у списку Subsurf:



Таким чином ми вибрали для об'єкта модифікатор згладжування форми. Під кнопкою "Add Modifier" з'являться органи керування вибраним модифікатором. А зараз відбудеться маленьке чудо! Не змінюючи інших налаштувань, збільшуйте значення параметру Levels:



З кожним клацанням форма об'єкту згладжується, хоча розміщення вершин залишається незмінним:



7. Тепер, пересуваючи окремі вершини і додаючи нові, можна довільно змінити форму капелюха:





Интернет реклама
Категорія: Blender | Додав: teachlab (12.12.2008)
Переглядів: 2629 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Підтримка

Система Orphus

Маєте свій сайт?
Заробіть на ньому грошей!


Не маєте власного сайту?
Заробіть на обміні файлами!
Статистика
Copyright Пилипчук О.П. © 2024
div id=