Середа, 24.04.2024
Творча лабораторія

Навчальні посібники та робочі зошити з інформатики - якісно і дешево


Меню сайту
Реклама
Категорії каталогу
MS Visual C++ 2005 Express Edition [3]
Середовища програмування [8]
Особливості встановлення та використання різних середовищ програмування
MS Visual Basic 6 [1]
Microsoft Visual Basic
C# [8]
Програмування мовою C#
C++ [3]
Паскаль [5]
ЛОГО [1]
Олімпіадне програмування [0]
Python [1]
Головна » Статті » Програмування » MS Visual C++ 2005 Express Edition

"Мишачий" тренажер

Нові статті

[19.02.2020] [C#]
Задача про розрізання квадрата (ООП, C#)
[09.02.2020] [Python]
Задача про розрізання квадрата (ООП, Python)
[06.02.2020] [Паскаль]
Задача про розрізання квадрата (ООП, Free Pascal)

Завдання

Розробити програму для визначення швидкості клацання мишею. Програма має працювати так:
  1. Після запуску з'являється вікно з кнопкою та написом з цифрою 0.
  2. Після клацання кнопки починається відлік часу і підрахунок клацань кнопки.
  3. Через 20 секунд кнопка блокується, а текст напису стає червоним.

Інтерфейс

На форму помістити такі елементи керування: кнопку (Button), таймер (Timer) та дві текстові мітки (Label). Налаштуйте їх властивості за таблицею та розмістіть приблизно так, як показано на малюнку:

Елемент керуванняВластивістьЗначенняКоментар
button1Text*Напис на кнопці
Font->Size20Розмір шрифту на кнопці
label1Text<Прізвище>Прізвище виконавця проекту
label2Text0Лічильник
AutoSizefalseЗаборона автоматичної зміни розміру
TextAlignMiddleCenterВирівнювання тексту - по центру
Font->Size20Розмір шрифту на мітці
timer1Interval1000Інтервал таймера 1 секунда (1000 мілісекунд)


Програмний код

1. Двічі клацніть на кнопці button1: відкриється вікно коду, в якому з'явиться порожня функція-обробник події:

private:
System::Void button1_Click(System::Object^  sender, System::EventArgs^  e) {
}

2. У рядку перед функцією опишіть дві змінні:


int K,T;

3. Для стандартної події кнопки button1 напишіть такий програмний код:

if (!timer1->Enabled)   //Якщо таймер ще не працює, то...
{T=0; K=0; timer1->Start();} //...підготувати змінні Т і К й увімкнути таймер
K++; //Збільшити лічильник клацань - змінну К, і...
label2->Text=K.ToString(); //... вивести її значення на мітку label2

Завдання для вдосконалення програми

  1. При подвійному клацанні на мітці з результатом програма має перейти у початковий стан, тобто бути готовою для наступного тренування.  При цьому, в процесі тренування на подвійне клацання мітки програма реагувати не повинна.
  2. Додати ще одну кнопку і зараховувати тільки почергове клацання кнопок.




Интернет реклама
Категорія: MS Visual C++ 2005 Express Edition | Додав: teachlab (20.07.2008)
Переглядів: 2429 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Підтримка

Система Orphus

Маєте свій сайт?
Заробіть на ньому грошей!


Не маєте власного сайту?
Заробіть на обміні файлами!
Статистика
Copyright Пилипчук О.П. © 2024
div id=