Завдання Розробити програму для визначення швидкості клацання мишею. Програма має працювати так: - Після запуску з'являється вікно з кнопкою та написом з цифрою 0.
- Після клацання кнопки починається відлік часу і підрахунок клацань кнопки.
- Через 20 секунд кнопка блокується, а текст напису стає червоним.
Інтерфейс На форму помістити такі елементи керування: кнопку (Button), таймер (Timer) та дві текстові мітки (Label). Налаштуйте їх властивості за таблицею та розмістіть приблизно так, як показано на малюнку: Елемент керування | Властивість | Значення | Коментар |
---|
button1 | Text | * | Напис на кнопці | | Font->Size | 20 | Розмір шрифту на кнопці | label1 | Text | <Прізвище> | Прізвище виконавця проекту | label2 | Text | 0 | Лічильник | | AutoSize | false | Заборона автоматичної зміни розміру | | TextAlign | MiddleCenter | Вирівнювання тексту - по центру | | Font->Size | 20 | Розмір шрифту на мітці | timer1 | Interval | 1000 | Інтервал таймера 1 секунда (1000 мілісекунд) |
Програмний код1. Двічі клацніть на кнопці button1 : відкриється вікно коду, в якому з'явиться порожня функція-обробник події: private: System::Void button1_Click(System::Object^ sender, System::EventArgs^ e) { } 2. У рядку перед функцією опишіть дві змінні: int K,T; 3. Для стандартної події кнопки button1 напишіть такий програмний код: if (!timer1->Enabled) //Якщо таймер ще не працює, то...
{T=0; K=0; timer1->Start();} //...підготувати змінні Т і К й увімкнути таймер
K++; //Збільшити лічильник клацань - змінну К, і... label2->Text=K.ToString(); //... вивести її значення на мітку label2 Завдання для вдосконалення програми- При подвійному клацанні на мітці з результатом програма має перейти у початковий стан, тобто бути готовою для наступного тренування. При цьому, в процесі тренування на подвійне клацання мітки програма реагувати не повинна.
- Додати ще одну кнопку і зараховувати тільки почергове клацання кнопок.
Интернет реклама
|