Четвер, 19.10.2017
Творча лабораторія
Меню сайта
Категории каталога
MS Visual C++ 2005 Express Edition [3]
Середовища програмування [7]
Особливості встановлення та використання різних середовищ програмування
MS Visual Basic 6 [1]
Microsoft Visual Basic
C# [7]
Програмування мовою C#
C++ [3]
Паскаль [4]
ЛОГО [1]
Олімпіадне програмування [0]
Главная » Статьи » Програмування

В разделе материалов: 26
Показано материалов: 1-10
Страницы: 1 2 3 »

Пропонований проект демонструє, що навіть початківець з мінімальними навичками програмування у сучасних візуальних середовищах може розробляти досить ефектні програми. Для реалізації потрібно вміти:

  • встановлювати на форму і змінювати деякі властивості (розміри, розміщення, підпис Text) форми, кнопок, текстових полів і написів;
  • використовувати оператор присвоєння;
  • записувати математичні вирази.

Після виконання проекту можна:

  • навчитись створювати проекти, що включають декілька вікон;
  • зрозуміти різницю між звичайним і модальним режимами відкривання вікна;
  • навчитись  забезпечувати при виконанні програми відкривання вікон в різних режимах;
  • при виконанні додаткового завдання 5 можна ознайомитися з засобами обробки виняткових ситуацій.
C# | Просмотров: 3012 | Добавил: teachlab | Дата: 02.01.2013 | Комментарии (0)

 Завдання. Розробити програму, при виконанні якої, після натискання кнопки, демонструється мультик.  
C# | Просмотров: 3001 | Добавил: teachlab | Дата: 11.04.2012 | Комментарии (0)

Закінчення статті про те, як налагоджувати програми в середовищі wxDev-C++.
Середовища програмування | Просмотров: 5610 | Author: teachlab | Добавил: teachlab | Дата: 03.08.2011 | Комментарии (0)

Всі розробники програм помиляються, але деякі помилки важче відшукати, ніж інші. Помилки періоду компіляції виявити найлегше, оскільки wxDev-C++ виводить список таких помилок (включно з номерами рядків та порадами щодо виправлення) у вікні Compiler Output (Виведення компілятора). Помилки періоду виконання (або англійською "bugs") більш підступні, бо розробник не має можливості дізнатися, в якому рядку коду криється причина нескінченного циклу, або помилки доступу (" Access Violation"), або помилки сегментації ("Segmentation Fault"), або "синього екрану смерті" ("Blue Screen of Death"). Налагоджувач (англ. debugger - "дебагер") покликаний допомогти розробникам досліджувати пограми під час їх виконання.
Середовища програмування | Просмотров: 2358 | Author: teachlab | Добавил: teachlab | Дата: 03.08.2011 | Комментарии (0)

Описана розробка візуального проекту для гри "Хрестики-нулики".  Це - ще один матеріал з посібника "Microsoft Visual Studio C# у проектах", що був представлений на всеукраїнський конкурс "Вчитель новатор".
C# | Просмотров: 2080 | Добавил: teachlab | Дата: 05.05.2011 | Комментарии (0)

Приклад побудови фрактального малюнка засобами мови Паскаль в середовищі АЛГО.
Паскаль | Просмотров: 2009 | Добавил: teachlab | Дата: 21.06.2010 | Комментарии (0)


Фрактальну графіку виділяють в окремий вид, поряд з растровою та векторною. Її особливістю є те, що, завдяки використанню рекурсії при побудові зображення, його окремі частини різних розмірів є подібними до всього зображення. Тому при поступовому збільшенні зображення з'являються все нові й нові деталі.
ЛОГО | Просмотров: 3054 | Добавил: teachlab | Дата: 13.05.2010 | Комментарии (0)

Мова C++ пропонує цілу низку стандартних функцій для роботи з випадковими об'єктами. Так склалось, що деякі з них подібні за призначенням, а деякі не завжди доступні, що іноді викликає плутанину...

C++ | Просмотров: 4422 | Добавил: teachlab | Дата: 28.10.2009 | Комментарии (0)


Другий матеріал з посібника "Microsoft Visual Studio C# у проектах", що був представлений на всеукраїнський конкурс "Вчитель новатор".
C# | Просмотров: 2039 | Добавил: teachlab | Дата: 07.06.2009 | Комментарии (0)

1-10 11-20 21-26
Форма входа
Поиск
Друзья сайта

Статистика
Copyright MyCorp © 2017