|
Коментарі до завдань ДПА з інформатики для 9 класу. 2013 рік (продовження)
Нові статті
Ластовецький В.В., Пилипчук О.П.Коментарі до завдань ДПА з інформатики для 9 класу (продовження)За
"Збірником завдань для державної підсумкової атестації з інформатики"
(Київ, Центр навчально-методичної літератури, 2013) авторів
Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська,
М.О. Войцеховський, Т.Г. Проценко. Частина 1
Частина 3 Завдання | Коментар |
---|
В4/6. Укажіть назву базової
алгоритмічної структури, блок-схему якої подано на малюнку. А. слідування Б. розгалуження зі скороченою формою В. цикл з передумовою Г. цикл з післяумовою
| Що за блок-схема? Це щось нове:
«так/ні» ставити на виході з прямокутних блоків процесу. | В5/6.Укажіть значення, якого
набуває змінна A після виконання вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку. (П р и м і т к а. Знаком * позначено операцію множення, а знаком := позначено операцію присвоювання.) А. 18 Б. 54 В. 162 Г. 486
| Відсутність умови входження у
цикл робить неможливим вибір відповіді. | В6/6. Укажіть значення, якого
набуває змінна A після виконання вказівок, які записано у
блок-схемі, поданій на малюнку. (П р и м і т к а. Знаком := позначено операцію присвоювання.) А. 11 Б. 21 В. 28 Г. 35
| Протокол виконання алгоритму:
| А
| В
| до
циклу
| 1
| 0
| 1
ітерація 2 ітерація 3 ітерація 4 ітерація 5 ітерація 6 ітерація | 2 4 7 11 16 22
| 1 2 3 4 5 6
|
Після виконання такого циклу А дорівнюватиме 22, В дорівнюватиме 6. Серед варіантів число 22 відсутнє.
//Приклад на С++ #include <iostream> using namespace std; int main() { int a=1,b=0; while (b<=5) { b=b+1; a=a+b; } cout << a << " " << b <<
endl; return 0; } | в7/6. Укажіть значення, якого
набуває змінна A після вико¬нання вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку. (П р и м і т к а. Знаком * позначено операцію множення, а знаком := позначено операцію присвоювання.) А. 19 Б. 355 В. 126033 Г. 1588796529
| Протокол виконання алгоритму:
| А
| В
| до
циклу
| 5
| 6
| 1
ітерація 2 ітерація 3 ітерація 4 ітерація 5 ітерація 6 ітерація | 5*5-6=19
19*19-4=357 357*357-2=127447 127447*127447-0= 16242737809
| 4 2 0 -2
|
Після виконання такого циклу А дорівнюватиме 16242737809, В
дорівнюватиме -2. Серед варіантів число 16242737809 відсутнє
//Приклад на С++ #include <iostream> using namespace std; int main() { long long a=5,b=6;
while (b>=0) { a=a*a-b; b=b-2; }
cout << a << " " << b <<
endl;
system ("pause"); return 0; } | в8/6.Укажіть значення, якого
набуває змінна A після вико¬нання вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку. (П р и м і т к а. Знаком * позначено
операцію множення, а знаком := позначено операцію присвою¬вання.) А. 10 Б. 100 В. 1000 Г. 10000
| Після виконання такого циклу А
дорівнюватиме 100000, В дорівнюватиме -1. Правильна відповідь відсутня.
// Приклад на С++ #include <iostream> using namespace std; int main() { long long a=1,b=4;
while (b>=0) { b=b-1; a=a*10; }
cout << a << " " << b <<
endl;
system ("pause"); return 0; }
| в9/6.Укажіть значення, якого
набуває змінна A після виконання вказівок, які записано у блок-схемі,
поданій на малюнку. (П р и м і т к а. Знаком := позначено операцію присвоювання.) А. 40 Б. 50 В. 60 Г. 70
| Після виконання такого циклу А
дорівнюватиме 20, В дорівнюватиме 6. Якщо припустити, що у команді В:=04 зайвою є цифра "4", то правильною
буде відповідь 60, але ж зайва цифра є...
#include <iostream> using namespace std; int main() { long long a=0,b=4;
while (b<=5) { b=b+1; a=a+10; }
cout << a << " " << b <<
endl;
system ("pause"); return 0; }
| в10/6. Укажіть значення, якого
набуває змінна A після виконання вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку. (Примітка. Знаком * позначено операцію множення, а знаком := позначено
операцію присвоювання.) А. 6 Б. 24 В. 120 Г. 720
| Команди, що складають тіло
даного циклу, не виконаються жодного разу. Після виконання вказівок А дорівнюватиме 1, В дорівнюватиме 1. Правильної відповіді немає.
#include <iostream> using namespace std; int main() { int a=1,b=1;
while (b>=5) { a=a*b; b=b+1; }
cout << a << " " << b <<
endl;
system ("pause"); return 0; } | в16/6.Укажіть значення, якого
набуває змінна A після виконання вказівок, які записано у блок-схемі,
поданій на малюнку. (Примітка. Знаком * позначено операцію множення, а знаком := позначено
операцію присвоювання.) А. 25 Б. 125 В. 625 Г. 3125
| Жодної правильної відповіді. Після виконання вказівок А дорівнюватиме 6250, В дорівнюватиме 0.
Вже після першої ітерації в кінці числа (значення А) з’являється нуль,
який при подальшому множенні на 5 нікуди не зникає.
// Приклад на С++ #include <iostream> using namespace std; int main() { int a=2,b=5;
do { a=a*5; b=b-1; } while (b>0); cout << a << " " << b <<
endl;
system ("pause"); return 0; }
| в20/6.Укажіть значення, якого
набуває змінна A після вико¬нання вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку. (П р и м і т к а. Знаком := позначено операцію присвоювання, а знаком * позначено операцію множення.) А. 4 Б. 8 В. 32 Г. 256
| Жодної правильної відповіді. Після виконання вказівок А дорівнюватиме 3125, В дорівнюватиме 0.
#include <iostream> using namespace std; int main() { int a=1,b=5;
do { a=a*5; b=b-1; } while (b>0); cout << a << " " << b <<
endl;
system ("pause"); return 0; } |
Интернет реклама
|
Категорія: ДПА | Додав: teachlab (21.06.2013) |
Переглядів: 7227 | Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
| |
Статистика |
| |