Четвер, 17.08.2017
Творча лабораторія

Навчальні посібники та робочі зошити з інформатики - якісно і дешево


Меню сайту
Реклама
Категорії каталогу
Навчальні посібники [7]
Навчальні посібники для загальноосвітньої школи
Задачник [2]
Педагогічні технології [11]
Міжпредметні зв'язки [1]
Інформатика для вчителів інших предметів
Програми [3]
Програми навчальних курсів
Експертні системи [1]
ДПА [3]
Завдання для 5 класу [0]
Головна » Статті » Шкільна інформатика » Навчальні посібники

Засоби навчання інформатики у 9 класі 12-річної школи

Нові статті

[17.09.2015] [Інформація]
Інформатика — місток між предметами
[20.05.2015] [Інформація]
Алгоритми і виконавці: безкомп’ютерний етап
[12.04.2015] [Навчальні посібники]
Авторська концепція комплекту «Інформатика. Базовий курс. 7 клас»

Шестопалов Є.А., Пилипчук О.П., Табарчук І.В. - автори посібника «Інформатика. Перший рік. 9 клас»

Засоби навчання інформатики у 9 класі 12-річної школи

У 2009-2010 навчальному році учні 9 класів 12-річних шкіл різних профілів, яким не пощастило вивчати інформатику у попередніх класах, розпочнуть обов’язкове вивчення інформатики за програмою, рекомендованою МОН України (автори: Завадський І.О., Потапова Ж.В., Дорошенко Ю.О.). Видавництво «Аспект», базуючись на своїх виданнях, перевірених багаторічним використанням у навчальних закладах України, підготувало такі засоби навчання:

  1. Навчальний посібник «Інформатика. Перший рік. 9 клас» / Шестопалов Є.А., Пилипчук О.П., Табарчук І.В.  – Шепетівка: «Аспект», 2009, – 224 с.;
  2. Практичні роботи до кожного уроку і тематичні роботи;
  3. Тренажери миші, клавіатури і редагування тексту;
  4. Контрольно-діагностичну систему Test W2 для комп’ютерного тестування;
  5. Банк тестів до кожного уроку;
  6. Поурочне планування та календарні плани для вчителя.

Автори, спираючись на сучасну методику викладання інформатики, намагалися створити навчальний посібник з якомога кращим навчальним матеріалом, зручний у користуванні, орієнтований на практичне використання комп’ютерів з першого уроку, забезпечений програмними засобами навчання і комп’ютерного тестування, якомога дешевший. Учні знайдуть у єдиному посібнику все (!) необхідне для якісного засвоєння курсу інформатики: доступно викладений навчальний матеріал, питання для самоконтролю, практичні роботи до кожного уроку і тематичні роботи. За допомогою цього посібника учні зможуть ознайомитися з основними поняттями інформатики, закласти основу своєї майбутньої інформаційно-технологічної компетентності та розпочати впевнено працювати з комп’ютером, з кожним уроком поглиблюючи свої знання та вдосконалюючи навички. Навчальний матеріал нового посібника ввібрав все краще, що було у попередніх виданнях.



Для уроків інформатики, на яких вчитель та учні озброєні комп’ютерами, нерозумно застосовувати традиційні засоби «крейди з дошкою», усного опитування і колективної роботи над саморобними плакатами. Використання інформаційних технологій дає можливість нові знання та навички набувати індивідуальною практичною роботою з використанням комп’ютерів. Основна частина навчального матеріалу засвоюється на уроці, а домашня робота передбачає повторення розглянутого матеріалу і попереднє ознайомлення з наступним. Урок починається із розбору складних місць нового матеріалу (перші 20 хв.), а далі – за комп’ютери, виконувати практичну роботу (ще 25 хв. уроку). В комплекті з іншими пропонованими засобами посібник дозволяє ефективно реалізувати особистісно-орієнтований навчальний процес: учні можуть самостійно організовувати свою навчальну діяльність, обирати порядок виконання завдань (тестування, вправи з тренажерами, практичні роботи, робота з посібником) та темп роботи. Учитель у ролі наставника і колеги консультує окремих учнів, приймає виконану роботу, налагоджує і відновлює роботу техніки при потребі.

З першого уроку учні працюють на комп’ютерах для закріплення нового матеріалу, вироблення навичок, виконання практичних робіт. З метою здешевлення автори відмовилися від створення окремого посібника з «Практикумом»: всі практичні і тематичні роботи знаходяться у посібнику. Практична робота виконується на кожному уроці. Тематичні роботи розроблені для формування і закріплення практичних навичок, здобутих протягом кількох уроків.

Для формування практичних навичок пропонуються популярні в школах України тренажери роботи з мишею WMouse, клавіатурою Key та редагування тексту WCorrect, розроблені і впроваджені у навчальний процес ще у 2002 році. Тренажери мають 4 рівні складності завдань, таблиці для збереження результатів, прості у використанні, надійні у роботі. Тренажери можна безкоштовно завантажити з сайту видавництва «Аспект».

Для комп’ютерного тестування знань та навичок учнів використовується контрольно-діагностична система Test W2.



Отримавши на екрані питання, учневі потрібно клацнути на відповідях, які він вважає правильними. Результат відповіді негайно позначається (при закритому тестуванні – не позначається!) на полі ліворуч значками: v – правильно; x – неправильно. Праворуч на екрані знаходиться діаграма, що показує поточну оцінку і виражене у відсотках відношення кількості правильних відповідей до загальної кількості питань, на які відповів учень. Оцінка і це відношення з кожною правильною відповіддю учня уточнюються, доки не набудуть остаточного значення після відповіді на останнє запитання. Після завершення тестування прізвище і клас учня, дата, час і одержана оцінка заносяться в протокол. Система Test W2 передбачає роботу у локальній мережі, зберігає протокол результатів тестування, має засоби для створення нових і редагування наявних тестів.

До кожного уроку розроблені тести, що відповідають змісту посібника та питанням для самоконтролю, які надають можливість учням заздалегідь підготуватися до тестування. Система Test W2, друковану інструкцію з експлуатації, банк тестів до посібника та інших курсів інформатики, астрономії, біології, історії, математики, фізики тощо можна замовити на тому ж сайті, за ціною 20 грн. у роздріб, 15 грн. для оптових покупців.

На допомогу вчителю пропонуються навчально-методичні засоби, поурочне планування та календарний план, які допоможуть звільнити його від конспектування і пошуку потрібного навчального матеріалу і розумно завантажити учнів роботою в класі і вдома. Планування можна безкоштовно скачати з сайту "Творча лабораторія вчителя інформатики". На цьому ж сайті розміщені матеріали, які можуть доповнити посібник при роботі з обдарованими учнями.

Для здешевлення навчальний посібник виконано у м’якій обкладинці, що дозволяється галузевим стандартом України ГСТУ 29-2-97 «Підручники і навчальні посібники для загальноосвітніх шкіл. Поліграфічне виконання». Посібник має 224 с., важить 280 г., коштує 24 грн. 50 коп. у роздріб, 18 грн. 40 коп. для оптових покупців з безкоштовною доставкою у будь-який регіон України.

Творчий колектив видавництва «Аспект» продовжує розробку засобів для вивчення інформатики учнями 9 класів 12-річних шкіл. Для документованого оцінювання знань та навичок учнів, отриманих при вивченні курсу інформатики створено робочий зошит «Інформатика. Перший рік. 9 клас» (Михальчук І.І., Пилипчук О.П. – Шепетівка: «Аспект», 2009).


Интернет реклама
Категорія: Навчальні посібники | Додав: teachlab (12.04.2009)
Переглядів: 13242 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Підтримка
Ви можете підтримати цей проект:

WMR164778923006
WMZ277001591405

Система Orphus

Маєте свій сайт?
Заробіть на ньому грошей!


Не маєте власного сайту?
Заробіть на обміні файлами!
Статистика
Copyright Пилипчук О.П. © 2017
div id=