Понеділок, 26.06.2017
Творча лабораторія

Навчальні посібники та робочі зошити з інформатики - якісно і дешево


Меню сайту
Реклама
Категорії каталогу
MS Visual C++ 2005 Express Edition [3]
Середовища програмування [7]
Особливості встановлення та використання різних середовищ програмування
MS Visual Basic 6 [1]
Microsoft Visual Basic
C# [7]
Програмування мовою C#
C++ [3]
Паскаль [4]
ЛОГО [1]
Олімпіадне програмування [0]
Головна » Статті » Програмування » C#

Проект «Мультик» (C#)

Нові статті

[17.09.2015] [Інформація]
Інформатика — місток між предметами
[20.05.2015] [Інформація]
Алгоритми і виконавці: безкомп’ютерний етап
[12.04.2015] [Навчальні посібники]
Авторська концепція комплекту «Інформатика. Базовий курс. 7 клас»

Пилипчук О.П., вчитель інформатики Гаврилівської ЗОШ Теофіпольського району Хмельницької області

Проект «Мультик» (C#)

Завдання

Розробити програму, при виконанні якої, після натискання кнопки, демонструється мультик. Окремі кадри збережені у графічних файлах (наприклад, 1.bmp, 2.bmp, 3.bmp тощо).

Базовий матеріал

1. Компоненти PictureBox, Timer та Button.

2. Використання масиву Bitmap [].

Детальний опис функціонування проекту

1. Зовнішній вигляд вікна програми під час виконання показаний на малюнку:

 


2. Клацання кнопки з написом «Мультик» призводить до неперервної послідовної демонстрації таких зображень:

 


і т.д.

План розробки

1. За допомогою довільного растрового графічного редактора (наприклад, Paint) cтворити кілька малюнків, що зображають фази руху. Для наведеної послідовності зображень досить зробити 3 малюнки, оскільки наступні фази руху повторюють попередні.

2. Встановити на форму компоненти PictureBox, Timer та Button.

3. Написати обробники подій:

    a. Клацанням кнопки запускається таймер.

    b. Таймер почергово виводить зображення на компонент PictureBox.

Приклад програмного коду

/*
* Created by SharpDevelop.
* Date: 11.11.2007
*/
using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Drawing;
using System.Windows.Forms;

namespace multik
{ public partial class MainForm : Form
    { public MainForm()
      {
        InitializeComponent();
      }
     
      Bitmap [] img = new Bitmap [5]
                { new Bitmap(«1.bmp»),
                  new Bitmap(«2.bmp»),
                  new Bitmap(«3.bmp»),
                  new Bitmap(«2.bmp»),
                  new Bitmap(«1.bmp»)
                };
 
      int i=0;

      void Button1Click(object sender, EventArgs e)
      {
        timer1.Start();
      }

      void Timer1Tick(object sender, EventArgs e)
      {
        pictureBox1.Image=img[i++];
        if (i>4) i=0;
      }
    }
}

Завдання для вдосконалення проекту

1. Розробити власну послідовність зображень і налаштувати програму на показ іншого мультика.
2. Забезпечити збереження списку імен файлів у текстовому файлі-сценарії та його читання з цього файлу з подальшою демонстрацією мультика. При клацанні кнопки «Мультик» має відкриватися діалогове вікно вибору файлу-сценарію.

Завдання для самостійної розробки

1. Розробити проект Гральний автомат: у трьох полях швидко змінюються зображення різних фруктів. При клацанні кнопки зміна зображень припиняється і, залежно від набору картинок, гравець отримує призові бали.


Интернет реклама
Категорія: C# | Додав: teachlab (11.04.2012)
Переглядів: 2892 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Підтримка
Ви можете підтримати цей проект:

WMR164778923006
WMZ277001591405

Система Orphus

Маєте свій сайт?
Заробіть на ньому грошей!


Не маєте власного сайту?
Заробіть на обміні файлами!
Статистика
Copyright Пилипчук О.П. © 2017
div id=