|
Коментарі до завдань ДПА з інформатики для 9 класу. 2013 рік (закінчення)
Нові статті
Ластовецький В.В., Пилипчук О.П.Коментарі до завдань ДПА з інформатики для 9 класу (закінчення)За
"Збірником завдань для державної підсумкової атестації з інформатики"
(Київ, Центр навчально-методичної літератури, 2013) авторів
Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська,
М.О. Войцеховський, Т.Г. Проценко.
1 частина
2 частина
Завдання |
Коментар |
В9/14. Установіть
відповідність між авторами мов програмування високого рівня та їхніми
назвами.
А. Джон
Кемені та Томас Курц
|
1) С++
|
Б.
Ніклаус Вірт |
2) Бейсік (Basic) |
В. Б’ярн
Страуструп |
3) Сі |
Г. Кен
Томпсон і Деніс Рітчі |
4) С# (C Sharp) |
Д.
Андерс Гейлсберг, Скот Вілтамут та Пітер Гольде |
5) Паскаль (Pascal) |
В10/14.Установіть відповідність між мовами програмування високого рівня
та їхніми авторами.
А.
Бейсік (Basic)
|
1) Ніклаус Вірт |
Б.
С++ |
2) Джон
Кемені та Томас Курц
|
В.
Паскаль (Pascal) |
3) Б’ярн
Страуструп |
Г. С# (C
Sharp) |
4) Кен
Томпсон і Деніс Рітчі |
Д.
Сі |
5) Андерс Гейлсберг, Скот
Вілтамут та Пітер Гольде |
|
Що за мова програмування Сi ?
Якщо це запис українською мовою, то чому в інших випадках
використовується англійська назва С++, С# (C Sharp). Якщо це англійська
назва, то такої мови - Сі (англ.) - не існує.
|
17. Установіть відповідність між
значеннями величин та назвами форми їх представлення.
А. ‘а’
|
1) дійсне число в
експоненціальній формі запису
|
Б. «ДПА
з інформатики» |
2) символ |
В. 255 |
3) дійсне число |
Г. 25 75
|
4) рядок |
Д. 2
575Е-1 |
5) ціле число |
|
Що
це за величина: 25 75? |
В6/13 Установіть відповідність
між пристроями та описом їхнього призначення.
А.
дисплей |
1) пристрій виведення,
який управляє рухом одного чи кількох олівців
для нанесення ліній на аркуш паперу |
Б.
плотер |
2) пристрій, що забезпечує
зв’язок одного комп’ютера з іншим через телефонні лінії |
В.
принтер |
3) пристрій для введення
текстових повідомлень |
Г. модем |
4) пристрій виведення
повідомлень, який працює за принципом телевізора |
Д.
клавіатура |
5) друкуючий пристрій |
|
А-4, Б-1, В-5, Г-2, Д-3
Без слів… Автори вважають що дисплей працює за принципом телевізора...
:)
Ну, тоді блок живлення працює за принципом вентилятора, бо має кулер.
|
В1/12.Укажіть розширення
аудіофайлів.
А. aif
Б. dif
В. snd
Г. au
Д. txt
В2/12.Укажіть розширення аудіофайлів.
А. asf
Б. mp2
В. mpa
Г. docх
Д. wav
В3/12.Укажіть розширення аудіофайлів.
А. aifc
Б. mp3
В. mp4
Г. doc
Д. aiff
В4/12.Укажіть розширення відеофайлів.
А. aif
Б. asf
В. avi
Г. m1v
Д. mp2
В5/12.Укажіть розширення відеофайлів.
А. mp2v
Б. mpe
В. au
Г. dmp
Д. mp3
В6/12.Укажіть розширення відеофайлів.
А. mpeg
Б. mpg
В. wm
Г. wma
Д. wmv
|
Існує дуже багато розширень
аудіо та відео файлів http://open-file.ru/types/audio/
http://open-file.ru/types/video/
Невже всі розширення потрібно знати напам’ять?
|
В5/17. Запишіть програму для
обчислення значення виразу вигляду N0O0N1O1N2O2… OkNk, де Ni — ціле
однорозрядне число, Oi — один з двох знаків арифметичних дій: додавання
або віднімання, 3 < k < 10.
В13/17. Запишіть програму для обчислення значення виразу вигляду
N0O0N1O1N2O2… OkNk, де Ni — ціле однорозрядне число, Oi — один із
знаків арифметичних дій: додавання, віднімання, множення або ділення, 3
< k < 10.
|
Згідно з логікою задач кінець
згаданого в них рядка може мати вигляд Nk-1Ok-1Nk (якщо k - це кількість знаків дій), або Nk-2Ok-2Nk-1 (якщо k - кількість чисел), або NkOkNk+1 (тоді роль числа k незрозуміла), але не OkNk. Дещо дивним виглядає обмеження k>3. Адже при кількості знаків k=1 (або при кількості чисел k=2) маємо найпростіші випадки ("1+1", "2*3" тощо), які мали б оброблятися правильно.
Рівень складності завдань дуже різний. Якщо В5/17 є досить простою:
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
char M[20];
cin >> M;
int s=M[0]-'0';
for (int i=1; M[i]!='\0'; i+=2)
switch (M[i])
{
case '+': s+=M[i+1]-'0';
break;
case '-': s-=M[i+1]-'0';
break;
}
cout << s << endl;
return 0;
}
, то розв'язування В13/17 потребує значно більше зусиль:
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
char M[22];
cin >> M; double s=0;
char z='+'; double d=M[0]-'0';
for (int i=1; M[i]!='\0';)
{
switch (M[i])
{
case '*': d *= M[++i]-'0';
break;
case '/': d /= M[++i]-'0';
break;
default: switch (z) {
case '+': s+=d; break;
case '-': s-=d; break;
}
z=M[i++];
d=M[i]-'0'; break;
}
i++;
}
switch (z) {
case '+': s+=d; break;
case '-': s-=d; break;
}
cout << s << endl;
return 0;
}
Подібний дисбаланс складності є й між іншими завданнями з програмування.
|
Интернет реклама
|
Категорія: ДПА | Додав: teachlab (21.06.2013) |
Переглядів: 3934 | Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
| |
Маєте свій сайт? Заробіть на ньому грошей!
Не маєте власного сайту?
Заробіть на обміні файлами!
Статистика |
| |