Понеділок, 26.06.2017
Творча лабораторія

Навчальні посібники та робочі зошити з інформатики - якісно і дешево


Меню сайту
Реклама
Категорії каталогу
Навчальні посібники [7]
Навчальні посібники для загальноосвітньої школи
Задачник [2]
Педагогічні технології [11]
Міжпредметні зв'язки [1]
Інформатика для вчителів інших предметів
Програми [3]
Програми навчальних курсів
Експертні системи [1]
ДПА [3]
Завдання для 5 класу [0]
Головна » Статті » Шкільна інформатика » ДПА

Коментарі до завдань ДПА з інформатики для 9 класу. 2013 рік (продовження)

Нові статті

[17.09.2015] [Інформація]
Інформатика — місток між предметами
[20.05.2015] [Інформація]
Алгоритми і виконавці: безкомп’ютерний етап
[12.04.2015] [Навчальні посібники]
Авторська концепція комплекту «Інформатика. Базовий курс. 7 клас»

Ластовецький В.В., Пилипчук О.П.

Коментарі до завдань ДПА з інформатики для 9 класу (продовження)

За "Збірником завдань для державної підсумкової атестації з інформатики" (Київ, Центр навчально-методичної літератури, 2013) авторів Н.В. Морзе, В.П. Вембер, О.Г. Кузьмінська, М.О. Войцеховський, Т.Г. Проценко.

Частина 1

Частина 3

Завдання Коментар
В4/6. Укажіть назву базової алгоритмічної структури, блок-схему якої подано на малюнку.
А.    слідування
Б.    розгалуження зі скороченою формою
В.    цикл з передумовою
Г.    цикл з післяумовою


Що за блок-схема? Це щось нове: «так/ні» ставити на виході з прямокутних блоків процесу.
В5/6.Укажіть значення, якого набуває змінна A після виконання
 вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку.
(П р и м і т к а. Знаком * позначено операцію множення, а
знаком := позначено операцію присвоювання.)
А.    18
Б.    54
В.    162
Г.    486
Відсутність умови входження у цикл робить неможливим вибір відповіді.
В6/6. Укажіть значення, якого набуває змінна A  після виконання вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку.
(П р и м і т к а. Знаком := позначено операцію присвоювання.)
А.    11
Б.    21
В.    28
Г.    35

Протокол виконання алгоритму:

А
В
до циклу
1
0
1 ітерація
2 ітерація
3 ітерація
4 ітерація
5 ітерація
6 ітерація
2
4
7
11
16
22
1
2
3
4
5
6
Після виконання такого циклу А дорівнюватиме 22, В дорівнюватиме 6.
Серед варіантів число 22 відсутнє.

//Приклад на С++
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
    int a=1,b=0;
    while (b<=5)
    {
        b=b+1;
        a=a+b;
    }
    cout << a << " " << b << endl;
    return 0;
}
в7/6. Укажіть значення, якого набуває змінна A після вико¬нання
 вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку.
 (П р и м і т к а. Знаком * позначено операцію множення,
 а знаком := позначено операцію присвоювання.)
А.    19
Б.    355
В.    126033
Г.    1588796529



Протокол виконання алгоритму:

А
В
до циклу
5
6
1 ітерація
2 ітерація
3 ітерація
4 ітерація
5 ітерація
6 ітерація
5*5-6=19
19*19-4=357
357*357-2=127447
127447*127447-0= 16242737809
4
2
0
-2
Після виконання такого циклу А дорівнюватиме 16242737809, В дорівнюватиме -2.
Серед варіантів число 16242737809 відсутнє

//Приклад на С++
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
    long long a=5,b=6;

    while (b>=0)
    {
        a=a*a-b;
        b=b-2;
    }

    cout << a << " " << b << endl;

    system ("pause");
    return 0;
}
в8/6.Укажіть значення, якого набуває змінна A після вико¬нання вказівок, які записано у
блок-схемі, поданій на малюнку. (П р и м і т к а. Знаком * позначено операцію множення,
а знаком := позначено операцію присвою¬вання.)
А.    10
Б.    100
В.    1000
Г.    10000

Після виконання такого циклу А дорівнюватиме 100000, В дорівнюватиме -1. Правильна відповідь відсутня.

// Приклад на С++
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
    long long a=1,b=4;

    while (b>=0)
    {
        b=b-1;
        a=a*10;
    }

    cout << a << " " << b << endl;

    system ("pause");
    return 0;
}

в9/6.Укажіть значення, якого набуває змінна A після виконання вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку.
(П р и м і т к а. Знаком := позначено операцію присвоювання.)
А.    40
Б.    50
В.    60
Г.    70


Після виконання такого циклу А дорівнюватиме 20, В дорівнюватиме 6.
Якщо припустити, що у команді В:=04 зайвою є цифра "4", то правильною буде відповідь 60, але ж зайва цифра є...

#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
    long long a=0,b=4;

    while (b<=5)
    {
        b=b+1;
        a=a+10;
    }

    cout << a << " " << b << endl;

    system ("pause");
    return 0;
}


в10/6. Укажіть значення, якого набуває змінна A після виконання
вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку.
(Примітка. Знаком * позначено операцію множення, а знаком := позначено операцію присвоювання.)
А.    6
Б.    24
В.    120
Г.    720

Команди, що складають тіло даного циклу, не виконаються жодного разу.
Після виконання вказівок А дорівнюватиме 1, В дорівнюватиме 1. Правильної відповіді немає.

#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
    int a=1,b=1;

    while (b>=5)
    {
        a=a*b;
        b=b+1;
    }

    cout << a << " " << b << endl;

    system ("pause");
    return 0;
}
в16/6.Укажіть значення, якого набуває змінна A після виконання вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку.
(Примітка. Знаком * позначено операцію множення, а знаком := позначено операцію присвоювання.)
А.    25
Б.    125
В.    625
Г.    3125


Жодної правильної відповіді.
Після виконання вказівок А дорівнюватиме 6250, В дорівнюватиме 0.

Вже після першої ітерації в кінці числа (значення А) з’являється нуль, який при подальшому множенні на 5 нікуди не зникає.

// Приклад на С++
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
    int a=2,b=5;

    do
    {
        a=a*5;
        b=b-1;
    }
    while (b>0);
    cout << a << " " << b << endl;

    system ("pause");
    return 0;
}

в20/6.Укажіть значення, якого набуває змінна A після вико¬нання
 вказівок, які записано у блок-схемі, поданій на малюнку.
 (П р и м і т к а. Знаком := позначено операцію присвоювання,
а знаком * позначено операцію множення.)
А.    4
Б.    8
В.    32
Г.    256

Жодної правильної відповіді.
Після виконання вказівок А дорівнюватиме 3125, В дорівнюватиме 0.

#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
    int a=1,b=5;

    do
    {
        a=a*5;
        b=b-1;
    }
    while (b>0);
    cout << a << " " << b << endl;

    system ("pause");
    return 0;
}



Интернет реклама
Категорія: ДПА | Додав: teachlab (21.06.2013)
Переглядів: 3670 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Підтримка
Ви можете підтримати цей проект:

WMR164778923006
WMZ277001591405

Система Orphus

Маєте свій сайт?
Заробіть на ньому грошей!


Не маєте власного сайту?
Заробіть на обміні файлами!
Статистика
Copyright Пилипчук О.П. © 2017
div id=