Вівторок, 27.06.2017
Творча лабораторія
Меню сайту
Категорії каталога
Програмування [26]
Графіка [18]
Векторна, растрова, 3D і т.д.
Офісні технології [3]
Все, що стосується використання популярних офісних програм
Шкільна інформатика [28]
Методика викладання, навчальні посібники, розробки...
Основи інформатики [4]
Теоретичні основи інформатики
Корисні програми [1]
Ігротека [8]
Інтернет [2]
АСПЕКТ [6]
Підтримка
Ви можете підтримати цей проект:

WMR164778923006
WMZ277001591405

Система Orphus
Реклама
Главная » Статті

Всего материалов в каталоге: 90
Показано материалів: 71-80
Страницы: « 1 2 ... 6 7 8 9 »


Отримана у попередньому матеріалі прогрмама для гри "Хрестики-нулики" особливим інтелектом не вирізнялась :( Треба її трохи навчити уму-розуму :)
Паскаль | Просмотров: 1499 | Добавил: teachlab | Дата: 03.03.2009 | Комментарии (0)

Продовжуємо формувати комп'ютерну ігротеку своїми руками. Хрестики-нулики - класика, і комп'ютер може стати партнером у цій простій грі.
Паскаль | Просмотров: 2228 | Добавил: teachlab | Дата: 28.02.2009 | Комментарии (1)

Найкращі зразки українського фольклору стануть в нагоді при опануванні ефективних прийомів роботи з тектовим редактором.
Текстовий редактор | Просмотров: 2302 | Добавил: teachlab | Дата: 03.02.2009 | Комментарии (1)

Програмування ігор та головоломок - справа цікава й захоплююча. У цьому матеріалі - продовження теми про головоломку судоку. На цей раз - процедурноорієнтований варіант її розв'язку.
C++ | Просмотров: 2411 | Добавил: teachlab | Дата: 16.01.2009 | Комментарии (0)

Наступний матеріал про виправлення фотографії маніпуляціями з гістограмою зображення.
GIMP | Просмотров: 3468 | Добавил: teachlab | Дата: 05.01.2009 | Комментарии (0)

Змінити якість цифрового фотознімка можна регуляторами яскравості та контрасту. Проте, не завжди вдається досягти потрібного результату. Сучасні графічні редактори надають більш гнучкі інструменти для корекції фотознімків. Про один з них йдеться у цьому матеріалі.

GIMP | Просмотров: 4644 | Добавил: teachlab | Дата: 28.12.2008 | Комментарии (0)

Переглядаючи рекламу на телебаченні іноді ловиш себена думці: "Як вони це зробили?". Виявляється, для того, щоб на екрані все забігало/закрутилось і склалося в потрібну картинку потрібно вміти не так вже й багато. Читайте, експериментуйте, діліться враженнями...
Blender | Просмотров: 1699 | Добавил: teachlab | Дата: 20.12.2008 | Комментарии (0)

Експериментуючи з Blender'ом я знайшов спосіб швидко моделювати головні убори досить складної форми.
Blender | Просмотров: 1723 | Добавил: teachlab | Дата: 12.12.2008 | Комментарии (0)

Об'єктноорієнтоване програмування мовою C++. Популярна головоломка "Судоку", незважаючи на простий вигляд, дарує своїм фанатам багато годин інтелектуальної праці...

C++ | Просмотров: 6654 | Добавил: teachlab | Дата: 05.12.2008 | Комментарии (0)

Переход к объектно-ориентированному программированию для тех, кто воспитан на процедурном стиле, оказывается довольно непростым. Этот материал поможет сделать первые шаги в ООП.
C# | Просмотров: 4427 | Добавил: teachlab | Дата: 15.11.2008 | Комментарии (2)

Форма входу
Пошук
Друзі сайту

Статистика
Copyright Пилипчук О.П. © 2017